fredag 14 januari 2011

Längtar till kvällens mys

Hej på er!

Ikväll ska jag och Mikael äta något vi inte ätit på hur länge som helst. Nämligen tacos. Så ikväll blir det en tacofredag och troligen blir det att ladda ner någon film. Mysigt att få ha honom hemma.

Har inte mått så jättebra idag, har känt mig klen i kroppen, illamående, yr och molande värk i magen. Molande värken är nog här för att stanna så det är bäst att vänja sig. Har i alla fall bakat nu på eftermiddagen trots att jag inte mådde så bra. Nedan ser ni resultatet:


2 kommentarer:

  1. Ja det är spännande, jag har mycket förvärkar på nätterna som sedan försvinner igen. Men det kan komma idag eller om en vecka eller ytterligare, tråkigt att inte veta.

    Gott med tacco, hoppas ni får en mysig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut! :) Jag var också yr häromdagen, men det har gått över som tur är, hoppas det gör det för dig också! Kram

    SvaraRadera