onsdag 8 juni 2011

Teddycompaniet


14 juni kommer en superbra kampanj på Campadre, nämligen Teddycompaniet som gör barnvagnsmobiler,gosedjur, speldosor, skallror m.m. Jag hoppas det finns bra erbjudanden på denna kampanj, jag älskar deras saker men har aldrig köpt något. Kanske det blir av nu när det kommer att vara billigare? Jag tycker att ni ska bli medlemmar så att ni också får ta del av denna kampanj. Campadre har upptill 70 % billigare pris om man jämför med butiker. HÄR kan du bli medlem.

3 kommentarer:

  1. Ååå jag gillar Teddykompaniet massor! Siri har en hel del grejer därifrån. Hennes favvokanin, även kallad nine kommer därifrån :D

    SvaraRadera
  2. Har gunghästen och Wilda älskar den =)

    SvaraRadera
  3. Teddykompaniet har hur mkt fina saker som helst. Jag har några grejer därifrån som väntar på nytillskottet.
    Dock vart jag lite besviken på utbudet men men!

    SvaraRadera