torsdag 8 november 2012

Laddar inför fredagen.

Ikväll laddar jag energi med halvfrysta hallon. Så himla gott och jag kan nog inte få nog av just hallon. Jag är lite extra trött idag. Jag tror att mörkret påverkar mig en del och sedan vissa dagar är man tröttare än andra. Apropå mitt nya arbete som Biståndshandläggare så börjar jag känna mig allt mer hemma i allt det nya. Det är ett varierande arbete där jag arbetar med alltifrån hembesök till mer akuta saker och massa samtal med äldre och deras anhöriga. Ibland ett väldigt krävande arbete och ibland är det väldigt roligt. Speciellt när man får träffa härliga människor. Imorgon sitter jag på kontoret och tar paus från hembesök. Skönt en fredag tycker jag!

Vad arbetar ni med?








2 kommentarer:

  1. jag studerar till förskollärare... :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag längtar efter ett varierande jobb med massa nya utmaningar jag med!!!

    Hoppas ni har en mysig fredagskväll! Kram

    SvaraRadera