onsdag 6 oktober 2010

Morgon och drömmar



Idag är det ganska grått ute. Därav tänkte jag att ett tänt ljus till frukost vore en bra idé. Något som lyser upp morgonen.

Något som har varit återkommande i drömmar under min graviditet är att jag drömmer om att jag ska få en pojke. Har dock drömt om en flicka en gång. Redan för många år sedan började jag ha en föreställning att skulle jag få 2 barn så skulle de vara pojkar. Känslan inuti mig är även att det är en pojke. Om detta stämmer får vi reda på måndag. Någon som vill gissa vad jag ska få?

1 kommentar:

  1. Åh så är det för mig också! Det är alltid en liten flicka vi fått, ibland är det en liten Edith och ibland en Elise. En gång har det varit en pojk, en Edvin.. Känns som att jag bara kan få en flicka, men efter jag drömde om en lite pojke känns det som att det skulle kunna vara en pojke också :) Jag tror att det är en liten flicka som ligger och gror i dig :D

    SvaraRadera