fredag 15 oktober 2010

Nu inväntas helgen


Frukosten är intagen. För någon dag sedan köpte vi det nya brödet Vete vikare. Det kan jag absolut rekommendera! Bröd är dock något jag fort tröttnar på och då vill jag ha ett nytt bröd. Tur att det kommer nya sorter för jämnan.

Nu är det bara några timmar kvar tills det blir helg, dvs när Mikael sätter sin fot innanför vår lya. Denna helg är en stor helg då vi ska fira kärlek mellan två stycken. Vi ska nämligen på Bröllop som jag tidigare nämnt. Provade klänningen igår igen och den passade kulan! Woho! Vigseln är imorgon och jag tror vi kommer att ha väldigt trevligt! Kul att klä upp sig i finklänning, sminka sig och platta håret osv. Det var längesen jag fixa till mig så mycket! Det blir en dag som man minns hela sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar