lördag 26 maj 2012

Shopping & balkonghäng


14 månaders killen med gubbkeps från Lindex.
Igår grillade vi för andra gången i år. Fläskfilé och champinjonspett, bearnaise och klyftpotatis. Jag ser verkligen fram emot alla goda röror till grillat i sommar, det är nästan det godaste förutom kött och potatis såklart. Har ni tips på någon härlig röra som jag måste prova så hojta gärna till! Idag har vi spenderat tid på Bromma Blocks och både Mikael och jag har hittat några basplagg inför sommaren.  Vincent fick en otroligt söt gubbkeps som ska skydda hans lilla huvud i sommar. Ikväll ska denna lilla familj iväg på trevligheter med lite vin och balkonghäng. Ska bli trevligt! Vilket väder vi har nu förresten. Det blev sommar helt plötsligt, jag som älskar vår hade dock velat ha våren längre hos oss men jag njuter verkligen av denna värmebölja med hihi.

Ha nu en riktigt trevlig lördag med den där berömda grilldoften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar