måndag 6 augusti 2012

Välkommen vardag


Vardagen med allt vad det innebär har börjat på riktigt i vår familj då Mikael är tillbaka på jobbet efter semester och Vincent är tillbaka på förskolan. Vilket jag trivs med. Idag bestämde jag mig för att lämna jobbet klockan 15.00 och hämta Vincent på hans första dag på lång tid. Det är en ära att få hämta. Vincent sken upp när jag kom och sedan lade han armarna kring mitt ena ben och ville komma upp i min famn. Medan vi väntade på bussen tog jag upp Vincent i min famn och vi myste massor. 

På fredag får jag hämta igen, det ser jag fram emot!








 

3 kommentarer:

  1. Här smygstartar vi med vardagen idag också, Oskar jobbar och Edvin ska till förskolan ett par timmar. Dock har inte mina studier dragit igång igen men det ska bli SÅ skönt för oss alla att förskolan dragit igång igen. :) Hur länge ska du jobba eller har du fått någon tjänst nu? Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin! Fantastisk kvalitét, vet inte hur många gånger den varit totaaaal nedsmutsad med gräs, jord, bärfläckar och allt, men det går ALLTID bort i tvättmaskinen och den ser fortfarande ut som ny, trots att det är hennes mest använda plagg som sitter på minst ett par dagar i veckan - älskar geggamoja, helt enkelt, värt varenda krona, hihi :D

    Kram!

    SvaraRadera