söndag 14 oktober 2012

Bahamas

Jag måste säga att jag gillar hösten. Jag gillar kontrasten kallt och varmt. Det finns inget skönare än att få komma in i värmen när man har blivit nedkyld utomhus. Te är något jag älskar om hösten och vintern och idag fick jag med mig ett nytt te från Bönor och Blad. Bahamas heter det och det är ett svart te med frukter tror jag. Smakar på ordet Bahamas. Drömmer mig bort till sandkorn som värmer fötterna, underbart blått vatten, och semester. För hösten är inte bara härlig. Den är våt, kall och mörk och då är det skönt att kunna drömma sig bort till solens strålar. Tänkte köpa med mig hem något mysigt luktljus också men det får bli en annan gång, så länge har vi värmeljus som lyser upp.

1 kommentar:

  1. Så gott med ett nytt te. Har också beställt ett nytt te som jag blev tipsad om :)

    SvaraRadera