söndag 21 oktober 2012

Jag njuter av denna dag

Söndagen har verkligen varit effektiv. Vi har hunnit med mycket på kort tid. Bland annat har Mikael köpt en vinterjacka och jag reklamerade mina goretex gymnastikskor som hade börjat läcka vatten i ena skon. Fick tillbaka hela summan, valde ut ett par andra goretex skor i en höstmodell. Goretex är ju jag extra förälskad i då garantin är att de ska vara helt vattentäta. Håller de inte kvalitén så får man dem lagade eller nya skor som i mitt fall. Det kommer även bli ett par goretex till Vincent i vinter helt klart!
Gillar min sjal som är från förra hösten och så älskar jag min drömpuppa och berlock från Kreativinsikt. Drömmarna är våra vägvisare. Det är verkligen så i mitt liv.
Ikväll kommer vi att vara bänkade framför Solsidan såklart. Ni med? Till det ska vi njuta av krabba( säsong på det just nu) med avokadoröra och bröd. Härliga söndagskväll vi har framför oss. Hoppas ni tar det lugnt och njuter av de sista timmarna på helgen.

3 kommentarer:

  1. Så gott kvällsfika, riktiga delikatesser. Och Solsidan ger alltid ett gott skratt :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det fantastiskt! Att de bebisen ha det bra inne i magen är verkligen det allra största <3

    KRAM

    SvaraRadera