måndag 2 juli 2012

Att koppla bort jobbet

Sötaste killen i världen och bästa mannen i världen får mig att slappna av efter en jobbig dag på jobbet. Det är lättare sagt än gjort att koppla bort jobbet. Det är en ständig pågående process. Men ikväll tycker jag ändå att jag lyckas bra. Alldeles nyss rufsade jag och Vincent varandra i håret och skrattade massor.  Och snart ska jag och Mikael ta det lugnt framför tv med bigarråer. Sådan lycka ger avslappning och energi.


Hur har ni det? Har ni semester? Ska ta och svara på era kommentarer snart! Kram

2 kommentarer:

  1. Åh de är bra på att hjälpa en att släppa jobbet, de där små.

    SvaraRadera
  2. Skönt när man lyckas släppa allt! Tycker det är så svårt att släppa skolan under terminen - man är ju aldrig riktigt ledig! Men nu i sommar blir det bara njuta fullt ut

    SvaraRadera