lördag 19 maj 2012

Vår lördag

Vincent älskar Ellas mat.
Hej hoppas ni har haft en fin lördag och nu har det riktigt mys. Här hemma går tillfrisknandet i seg takt men det går ändå framåt och det är det viktigaste. Vi har varit och handlat mer kläder till Vincent inför sommaren idag och sedan var vi på Coop. Åh vad det var underbart att få ha så mycket ork att kunna vara ute och strosa runt i affärer. Kände mig även extra kär i min fina Mikael. Man tar verkligen hälsan för givet men nu när jag varit så sjuk så uppskattar jag livet och de fina människorna jag har i min omgivning extra. Vad vore livet utan dem ? Nej nu ska jag ta och ta ut potatisgratängen( har köpt fryst för första gången) , man får ta det lite som det kommer när man inte har energin till att laga hemgjord. Till detta har vi köpt rostbiff. Det blir en härlig lördagsmiddag det!

Vill önska dig en fin fortsättning på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar