onsdag 28 april 2010

Våra äventyr tillsammans får mitt hjärta att skratta

Den här låten lyssnade jag på en del när jag var tillsammans med mitt ex M.

När ska jag leva mitt liv för mig? Göra dom saker jag tror på?
När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå?
Så när kommer jag leva mitt liv för mig?
Mitt liv för mig. För bara mig. Mitt liv för mig./ Millencolin - E20 Norr


Det var då. Nu gör jag det jag vill. Under vilket som snart blir 4 månader tillsammans med Mikael så har vi åkt kryssning,förlovat oss, är blivande sambo och ska åka till Rhodos i sommar. Jag vågar drömma och jag gör mina drömmar till verklighet. Jag tar kanske snabba steg enligt vissa men detta är så rätt för mig. Jag kanske lever med ett ben i verkligheten och det ena i drömmarnas värld men jag känner lycka och då måste det vara det rätta för mig. Jag älskar Mikael otroligt mycket men jag tar inte honom för givet, jag tar inget för givet längre. Jag är tacksam för alla ögonblick och äventyr vi får tillsammans.




Älska livet som det är/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar