onsdag 13 juli 2011

Bloglovin


Jag var först en skeptiker. Men nu har jag blivit medlem på bloglovin och jag är nog fast som man brukar säga när man blivit kär. Jag vet att vissa av er följer mig på bloglovin och det är riktigt roligt! Jag rekommenderar verkligen andra att bli medlem där och att ni börjar följa mig via det.

Du kan se direkt när jag har gjort ett nytt inlägg och alla dina favoritbloggar är samlade på en sida istället för att du lägger upp dem på startsidan och har dem som favoriter. I fall datorn skulle krascha så finns dina favoritbloggar kvar. Väldigt bra sida måste jag säga och den är självklart gratis! Så gå och lägg in min blogg där nu! För jag är väl en keeper? Hehe! Jag hoppas det i alla fall!
Ha en fortsatt bra dag nu mina bloglovinföljare hehe.(Och ni andra med såklart!)

För att lägga till mig tryck på widgeten bredvid denna text där det står bloglovin.

8 kommentarer:

  1. Jag följer dig med bloglovin sen länge tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Det är så spännande att se hur mycket dom små liven ökat i vikt :)
    Bloglovin är faktiskt bra! Då har man alla sina favoritbloggar samlade på ett o samma ställe :)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte börjat använda bloglovin ännu, men det är säkert bra! Har så att andra kan följa mig bara. Kanske ska jag börja jag med! Verkar ju onekligen praktiskt :P

    SvaraRadera
  4. Vad kul du vill vara med i tävlingen! :)

    Vad gör du?

    SvaraRadera
  5. Hihi nej jag ska ta på mig och barnen lite och gå ut och leka :) Föda barn hoppas jag får vänta lite!

    Allt bra annars??

    SvaraRadera
  6. Vad vill du sälja då?=)
    Lägger till dig på bloglovin! Ja klarar mig innte utan det! =)

    SvaraRadera
  7. Håller med om att Bloglovin är skoj när man kan lägga till och följa de bloggarna man inte vill vara utan :D
    sv: Var roligt att hitta till din blogg med! Kram

    SvaraRadera
  8. Hade aldrig överlevt utan Bloglovin. Följer på tok för många bloggar :p
    Följer ju dig sedan graviditeten!

    SvaraRadera