fredag 15 juli 2011

Om mod

Ni är alla så modiga! Jag är glad och beundrar er som öppnar er i min blogg men även i andra bloggar. Man känner igen sig eller känner sig mindre ensam. Jag tror att människor har en tendens till att känna sig ensamma med sina känslor. Jag är glad att ni dagligen delar era erfarenheter, kommenterar eller skriver helt underbara inlägg. Tack för det!

Jag vet att ni gärna vill att jag skriver mer om hur jag tar hand om Vincent. Anledningen att jag inte börjat göra det så mycket mer har med rädsla att göra. Men om ni är modiga så ska jag vara modig. Kommer ett inlägg senare.

3 kommentarer:

  1. Älskar den dressen!! Köpte den när jag var gravid och bara längtade efter att få använda den och nu har hon kommit i den storleken och det har äntligen varit väder för att använda den =)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att du skriver vad DU vill i din blogg. Du ska inte känna dig pressad till ngt om du inte själv vill vännen! :) Kom ihåg det=)

    kramar

    SvaraRadera
  3. Du behöver absolut inte känna att du inte kan skriva om hur du gör med Vincent, för jag har träffat dig IRL och du är en helt fantastisk mamma! Och du vet ju vad som är bäst för Vincent, vilka rutiner som fungerar bäst osv. Så ta inte åt dig om någon kommenterar att "så ska man inte göra" eller något, för alla är vi olika och gör på olika vis. Men återigen, du är en TOPPENmamma och en härlig tjej! Hoppas ni får det härligt i helgen!

    Tycker absolut du ska ha en playdate hemma hos dig! Jag bjöd in 10 mammor och först var nästan alla intresserade men de slutade som sagt med att det "bara" var två mammor som kom, men det var iofs de mammor jag har lättast för att prata och umgås med så det var ju riktigt kul och lyckat! Kram

    SvaraRadera