fredag 1 juli 2011

Underhållning pågår


Vincent tränade magläge på filten igår på picknicken.

Idag ska vi verkligen bara mysa inne jag och Vincent. Vi ska belägra sängen om en stund och titta på tv. Under tiden kommer jag leka och underhålla Vincent såklart! Nyligen så har det börjat vara så att man behöver underhålla honom för det mesta. Han vill allra helst sitta i mitt knä, då är han nöjd och tillfredsställd. Och så ska det vara leksaker förstås. Jag tror att vi behöver införskaffa lite fler leksaker ocg något lapptäcke! Eller kanske skulle min yoga matta fungera bra? Vi får se!För det mesta är det roligt att underhålla Vincent och han har börjat greppa leksakerna. Vår lilla son vi älskar dig!

Kanske har någon av er köpt en jättebra leksak? Tipsa gärna om den och var den är köpt.


Ha en fin fredag allihopa!

3 kommentarer:

  1. hahhaa Wilda älskar slevar, grytor, tidningar...

    SvaraRadera
  2. En poppis leksak här hemma är flodhästringen från Ikea :)

    Annars fungerar det mesta här med som "i min lilla värld" här ovan skriver :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Haha, det där med underhållning känner jag igen! :D Tips på bra leksaker är skallror, något som spelar musik, prassel grejer som t.ex kuvert med sånt där plastfilm du vet? Det älskar Edvin :D kram!

    SvaraRadera