fredag 8 juli 2011

Den hemliga resan


Mikael med Vincent 2 dagar gammal. Det röda på huvudet är från en elektrod som mätte hjärtljuden

Nu tänkte jag berätta om resan jag hemlighållit för er. I onsdags bokade jag en lyxig hotellvistelse för min lilla familj. Vi kommer att åka ut till Lidingö imorgon där vi ska bo på Scandic Foresta. Jag har bokat det värsta som fanns där nämligen en Presidentsvit på 58 kvm med jacuzzi , bastu, privat terrass med utsikt över Stockholms vatten,kingsize säng m.m. Det ska bli så skönt att få komma ifrån den vanliga hemmamiljön och ägna mig åt det bästa i mitt liv. Min familj! Ni kommer att få bilder från vår trip senare.

2 kommentarer:

  1. Åh tusan va nice det lät! :D Vad kostar det? Duktiga ni är som verkligen tar er tid att unna er det! Superviktigt ju! kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt! Hoppas ni får ett helmysigt dygn tillsammans :)

    Kram!

    SvaraRadera