söndag 23 maj 2010

En regnig men mysig söndag

Igår blev det först en tur in till stan för att ta en fika, Mikael tog en kaffe och jag en smoothie. Sedan bar det av till en park i Zinkensdamm för grillningen. Gott att äta grillat igen och vädret var toppen. Mikael var dock lite klantig och höll i grillen där lågan var så han brände sig hehe! Nästa gång blir det dock Rolandåsparken(kanske stavar fel men är inte Stockholmare än)istället, lättare att ta sig dit och verkar vara otroligt mysigt ställe.

Imorse vaknade jag av regnet. Det har regnat hela dagen och det ser ut att fortsätta göra det. Men det är otroligt mysigt ibland när det regnar, att vara inne och kura ihop sig under en filt framför en film och njuta av te. Det är vad jag tänkte sysselsätta mig med idag. Bara ta det lugnt och njuta av stillheten.



Dagen till ära har jag hittat den första röda jordgubben på balkongen, det värmer själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar