tisdag 11 maj 2010

Kärlekskokong

Min bästa kompis sa idag följande: " Det känns som att du och Mikael sitter ihop". Det kan nog ligga en del i det. Mikael har varit min största trygghet detta år. Han har varit helt fantasisk, och helger jag varit i Stockholm har jag inte velat gjort någonting utan honom. Har levt i min kärlekskokong. Men det blir annorlunda när jag blir sambo. Då träffas han och jag varje dag. Då kan jag absolut göra saker själv då och då utan honom. Det vill jag verkligen och jag vill även att Mikael ska göra saker på egen hand. Jag har inte tänkt att sitta ihop med honom 24/7. Vi ska ha våra egna aktiviter och intressen också. Egen tid är väldigt viktigt för båda mig och honom. Utan egen tid blir inte tiden med varandra lika värdefull.





Älska livet som det är / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar