torsdag 27 maj 2010

Jag är påväg och jag längtar tills jag är där

Sitter och funderar på det här med examen igen. Mycket det som kretsar i mitt huvud just nu. Jag är verkligen på upploppet till att förverkliga min dröm. Drömmen jag brunnit för så länge. Det är väldigt viktigt det här med att drömma. För mig handlar en dröm om att se en vision, för att sedan uppnå visionen är det viktigt att ha tron.

"Drömmar kan bli förverkligade om man tror på dem"

Ikväll ska titta på Kniven mot strupen och äta vattenmelon. Saknar Mikaels närvaro väldigt mycket men man får göra det bästa av tiden som är kvar tills han kommer till min examen. Sedan kommer vi inte vara ifrån varandra längre. Åh vad underbart det kommer att bli. Längtar varje dag.


Älska livet som det är/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar