fredag 28 maj 2010

Idag är en glad dag

Utan Mikael men jag är glad inuti och utanpå i alla fall. Pappa och brorsan har varit här med en massa flyttkartonger. Sedan åkte vi tre och fikade på ett café i Wadköping. Det var väldigt mysigt och jag åt en god panini. Det är så skönt att det börjat bli varmt och soligt ute. Det värmer ända in i själen.

I helgen ska jag jobba men det känns ganska ok i alla fall. Nästa helg ser jag dock fram emot otroligt mycket. På fredagen ska jag fira min examen med familjen på restaurang och på lördagen fyller Mikael år så då ska vi ha ett grillkalas hemma hos oss. Det kommer att bli en toppenbra helg!

Nu ska jag börja packa mina fina ting!

Älska livet som det är / Anna

2 kommentarer:

  1. Ja att inte få toppsmärta flera ggr om dagen är ett steg åt rätt håll i alla fall, även om jag fortfarande har ont. Vaknade en gång inatt och var tvungen att gå upp och ta Citodon men sen har jag sovit gott :O)
    Hoppas att du haft en fin helg!

    SvaraRadera