torsdag 27 maj 2010

Tacksam för din kärlek till mig

Igår när jag och Mikael hade vårt dagliga kvällssamtal(på telefon) pratade vi om hur vi har upplevt dessa snart 5 månader tillsammans. Både han och jag känner att vi har gått igenom mycket tillsammans. Han har verkligen fått stått ut med mycket och vi har ridit ut ur stormarna tillsammans och funnit ännu mera kärlek och styrka.
Han är verkligen allt jag vill ha. Allt jag önskar mig. Därför tycker jag att dessa verser från låten : Du är allt av Sonja Alden stämmer så bra.

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

På förmiddagen idag var jag på samtal med läkaren som har hand om mina mediciner. Vi pratade ganska länge och det kändes bra. Tänk att jag har 2 veckor kvar, sedan är jag fri från medicinerna. Det ska firas sen! Just nu håller jag på och rensar i garderober för att sedan tvätta/slänga kläder inför flytten(är ledig idag faktiskt). Flytten närmar sig med stora steg. Och imorgon är det en vecka kvar till examen. Det är lite overkligt! Eller snarare väldigt overkligt. Tänk att tiden snart är inne. Det händer väldigt mycket positiva saker på kort tid i mitt liv. Får se till att njuta av det också. Sötisen har sagt till mig att han har lagt undan pengar för att vi ska gå på restaurang och fira våran flytt. Tänk vad han gör saker för mig. Han är mer än underbar, han är obeskrivlig.


Tack för att just du dök upp i mitt liv, jag kan inte önska någon bättre!


Älska livet som det är / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar