onsdag 19 maj 2010

Kärleksförklaring

Äntligen idag ska du och jag ses. Vi har inte umgåtts på exakt 2 månader idag. 2 hela månader! Så länge har vi inte varit från varandra sedan jag studerade uppe i Umeå. Min lilla flicka vad jag saknat dig! Kommer alltid bära på våra minnen som vi skapat tillsammans. Det är jag väldigt tacksam över!Jag vill fortsätta skapa fantastiska minnen ihop. I framtiden vill jag ha dig som granne och att våra framtida barn leker tillsammans. Den drömmen har vi båda haft länge. Vill ha dig här i Stockholm ! Du får ta och flytta hit när du är klar socionom nästa sommar. Tänk att vi båda ska arbeta som socionomer. Det är helt fantastiskt gumman. Du och jag är menade för att finnas där för andra i kris. Vi båda har haft ett svårt år bakom oss men nu är det snart över. Lycka och harmoni ska nu integreras i våra liv.


Älskar dig!


Älska livet som det är / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar