onsdag 5 maj 2010

Idag är ingen vanlig dag



Idag har jag och Mikael varit tillsammans i 4 månader. Dessa månader känns som ett år. Vi har gått igenom så mycket under den tiden.

Saker som dessa månader har fått mig att upptäcka:

Mikael är otroligt förstående

Mikael är väldigt omtänksam

Mikael och jag är väldigt lika

Mikael och jag har samma drömmar

Jag är en mycket mer harmonisk människa med honom

Mikael bryr sig otroligt mycket om sin familj

Mikael vill alltid väl, kanske lite väl ofta ibland

Mikael är någon man verkligen kan öppna sig för

Mikael är inte speciellt svartsjuk

Jag är inte speciellt svartsjuk med Mikael

Jag och Mikael tänker ofta på samma saker, och det händer ofta att den ena säger det den andra tänkt att säga precis

Men det bästa av allt är att han är min och att det finns mycket mer att upptäcka med honom. Många fler upp och nedgångar, skratt och äventyr.


Att älska och att bli älskad är det största i livet.

Älska livet som det är/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar