lördag 19 juni 2010

En dag av kärlek med sin prins

Jag och Mikael har varit på besök hos mina svärföräldrar där vi ätit lunch,tittat på Viktoria och Daniels bröllop och fikat. Vi har suttit bänkade framför tvn med andra ord. Deras bröllop har gjort att tankarna till viss del(ganska stor del)kretsat kring den dagen jag själv står där och gifter mig med min egen prins: Prins af Stockholm.

Jag är glad för Viktoria att hon äntligen fick sin prins i äktenskapets land. Däremot är jag själv glad över att jag slipper all uppmärksamhet såsom tv och annan media när den dagen jag gifter mig .



Vi är ju förlovade jag och min prins men det kommer att dröja några år innan den dagen är inne för oss. Var sak har sin tid.I höst däremot ska jag gå på mitt första bröllop, vilket ska bli väldigt kul! Mikaels bror ska nämligen gifta sig i oktober så då blir det att firas deras kärlek. Får se vad man ska ha på sig.Måste ta och börja leta outfit!

Kärlek är att finnas där i både nöd och lust/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar