tisdag 15 juni 2010

Ibland behöver man reflektera över sig själv

Har reflekterat över mig själv idag. Kom till insikt med att jag har en slags panik som infinner sig då och då i vardagslivet. En slags panik som hänger kvar sedan tiden med ångesten. Mår inte bra av denna panik så har bestämt mig för att stanna upp mer när situationer uppstår och andas och tänka efter istället för att reagera som ett spjut utan eftertanke och utan lugn. Andning är något som är väldigt viktigt för den inre harmonin och det är något jag ska använda mig av ännu mer nu.



Ikväll har vi tagit en sväng till Coop, vi gick dit eftersom Mikael har sålt bilen. Det var betydligt närmare än vad jag tänkte mig. Efter promenaden till affärn blev det biffar med färsk potatis och vinbärs gelé. Smoothie har vi njutit av också! Vi älskar verkligen smoothies men det märks nog hehe.

Myspys



Imorgon är en ny dag med nya möjligheter


/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar