torsdag 24 juni 2010

Stunder av lycka och tacksamhet

Hej allihopa nu tänkte jag berätta om min vistelse på landet.

På vägen ner till stugan hälsade vi på min farmor. Vi hade med oss melon och lite fina chokladbitar till henne. Det var trevligt att hälsa på henne och vi satt och åt melonen på balkongen. Väl framme stannade vi och handlade mat för dagarna vi skulle vara där. Sedan blev det att njuta av några cider och titta på en film. Dagen efter blev det ett fullspäckat schema. På dagen träffade jag Anna och åt lite biggaråer, jordgubbar och nötter i en park och sedan drog jag och älsklingen till äventyrsbadet Gustavsvik i Örebro. Det var kul med badet men dock lite farligt, man slogs sig ett antal gånger i forsen.





På kvällen bjöd vi över min bror och hans sambo på grillning. Jättegod mat och jättetrevligt hade vi.



När de åkt hem var vi så mörbultade och trötta att vi somnade tidigt. Det har verkligen varit kanon väder under dessa dagar och vi har haft väldigt fina stunder tillsammans.



Idag har vi storhandlat och varit på systembolaget inför midsommarhelgen. Sedan gjorde jag en smoothie och mackor till mig och Mikael som vi njöt av ute på gräsmattan medans vi solade.



Vad skönt det kan vara att leva! Det enkla är det vackra. Imorgon tror jag att vi drar till något midsommarfirande under dagen och på kvällen ska vi till Mikaels bror och grilla. Ska bli supertrevligt!

Jag är så tacksam över den kärlek jag får bära i mitt hjärta / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar