måndag 14 juni 2010

Flyttlasset är klart

Idag har jag och Mikael flyttat mina grejjer från Örebro till Stockholm. Detta innebär att jag officiellt blivit sambo idag! Kändes lite konstigt att lämna Örebro. Det har ändå varit mitt hem för 2,5 år vilket är rätt länge för en som bott hemifrån i 3,5 år. Pappa har hjälpt till med städning m.m. i Örebro. Vilken klippa han är!

Ikväll orkade vi inte laga någon mat så det blev en grillad kyckling för oss framför en film. Skönt att få ta det lugnt efter en flyttdag. Nu är ju jag och Mikael lediga också. Så underbart med semester! På onsdag ska jag på en liten introduktion på mitt sommarjobb inom hemtjänsten och på torsdag ska vi fixa gymkort. Det kännns verkligen bra att börja träna igen. Och när man är två kan man peppa varandra att gå iväg och träna.

Delad glädje är dubbel glädje

Godnatt!/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar