fredag 29 juni 2012

Äntligen fredag!!

Och jag älskar det! Tänk att vi nu har en hel helg tillsammans igen. Idag slutade jag klockan 14.30, alltså en halvtimma tidigare. Jag passade då på att gå runt i Huddinge centrum och titta på tröjor till Vincent. Jag hittade två fina på hm och sedan drog jag mot pendeln för att möta en av mina kärlekar. Vincent stod och lekte vid någon tavla med kritor när jag kom fram och sedan tog vi bussen mot Coop. Där hade vi en liten fikapaus med chokladboll och festis för Vincents del och en yoghurt för min del.

Efter fikat handlade vi inför kvällens goda middag som ni ser ovan potatisgratäng med lax och matlagningsgrädde, färsk dill och smaksatt creme fraiche  vill ni ha recept säg till! Jag tror att det kommer bli en riktig hit både för mig och min kära ikväll. Somrigt på nåt vis tycker jag!


I helgen syns vi mer!

1 kommentar:

  1. Åh, ser riktigt gott ut! Gärna recept på det! ;) Kram

    SvaraRadera