onsdag 13 juni 2012

Babbel & sommarmat

 Det blir visst dubbla inlägg nu ikväll då jag glömde publicera det första igår. Mycket fin läsning för er alltså! Antar att det är en trött mamma som inte har huvudet med sig alltid. Hehe. Så kan det bli när det är mycket nytt i ens liv ! På jobbet går det fint och jag får alltmer ansvar. Jag har börjat få några klienter och snart så kommer jag att ha alldeles egna samtal. Väldigt roligt tycker jag. 

Något som jag känner är viktigt just nu när tiden är mindre är att laga mat som inte tar så mycket tid. Då får man mer tid över till det man älskar mest, sin familj. På sommaren äter man mer sallad och sådant som tar det lite mindre tid vilket passar in i mitt liv perfekt. Ikväll åt vi grillad kyckling med avokado, körsbärstomater, gurka och ett gott bröd till. Väldigt somrigt och enkelt.

Visst längtar man extra mycket efter ljumma kvällar och grillat nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar