torsdag 7 juni 2012

Dagens utmaning

  Hej idag kör jag på en utmaning jag fick av Britta.

1) Vad är meningen med livet?
Meningen med livet är att finna sitt kall tror jag. Alla människor har sin plats.

2) Hur skulle du beskriva dig själv med fem ord?
  Lugn, utåtriktad, omtänksam, envis och mysig.

3) Om du bara fick välja en maträtt att äta i resten av ditt liv, vilken skulle det bli?

 Då skulle det nog bli grytor, det kan man variera i massor!

4) Är du lycklig?

Ja jag är en lycklig människa som ser lycka i både stort och smått. Lycka är inte en destination det är ett tillstånd.

5) Vilket är ditt drömresemål?

Just nu är det nog Las Vegas eller kanske Bali.

6) Har du någon oanad talang?
    Jag är grym på att göra smoothies!

7) Hur många barn vill du ha?

 Jag vill ha två barn.


 8)Vilket råd skulle du ge dig själv som trettonåring?
Jadu. Det var väldigt svårt. Att vara sig själv kommer alltid att vara det bästa.

 9) Är du romantisk?
Jag är ganska romantisk av mig, gillar att både göra det romantiskt för Mikael men även om han gör det för mig.

10) Vad ska du äta till middag ikväll?

Jag ska  äta fläskfile och potatisgratäng.

11) Tror du på Gud?
Jag tror på någon högre kraft och så tror jag att det finns skyddsänglar omkring oss. 

Vill du anta denna utmaning så vore det roligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar