fredag 15 juni 2012

Lycka & mer harmoni

En trött Vincent efter hämtning.
Lycka är att få hämta Vincent på förskolan. Något som jag alltid gör på fredagar. Det är så härligt att få hämta hem honom, mitt egna barn. Även om Vincent snart är 15 månader så är det fortfarande konstigt då och då att kalla sig hans mamma och att berätta för nya människor att man är mamma. Jag trivs verkligen med att vara mamma och ännu mer sedan jag börjat arbeta. Det gör mig så gott att få arbeta med det jag brinner för, att hjälpa människor. Sedan mår man även bra av fina kollegor omkring sig. Ja jag är helt enkelt mer harmonisk! Just nu sitter jag bredvid min käraste och inväntar fotbollen.  Det kan absolut vara intressant när Sverige spelar. Hos oss väntar även vattenmelon! 


Kram på er och hoppas ni får en fin helg!

1 kommentar:

  1. Oj va ren och fin han var! Min unge ser ut som hejkomåhjälpmig efter en dag på föris:)
    Glad helg&kram!

    SvaraRadera