onsdag 13 juni 2012

Sommarplaner

Sommarplaner, självaste ordet smakar underbart på tungan. Nu när jag har fått ett arbete har  sommarplaner börjat växa fram här hemma hos oss på riktigt. Under juli månad när Mikael har semester så kommer även jag ha 7 dagar semester.Helt fantastiskt bra! Känner mig alldeles bortskämd.  Det vi har planer för i sommar än så länge är följande:

  • Vara på lantstället i Kumla.
  • Åka på kryssning 6-8 juli till Helsingfors, ni kanske minns att jag vann en lyxkryssning på We R family event? Nu är det bokat och jag längtar !
  • Skärgårdsutflykt
  • Skansen
  • Grilla
  • Vara på stranden
  • Dricka kalla drycker som smoothie och islatte.
  • Äta melon och jordgubbar.
  • Picknick                    

Berätta gärna mer om vad ni ska göra i sommar, alltid bra att få tips som man kan få användning av!


1 kommentar:

  1. Det låter som underbara sommarplaner Anna :) Vi har inga mer än att jobba och flytta. Men nästa sommar så, det blir det annat :)

    Kram!

    SvaraRadera