tisdag 19 juni 2012

Stort kliv

Sommarlunch, varmrökt lax, cocktailtomater, melon och bröd till.
Att börja arbeta har verkligen gett mig så mycket. Jag har det bästa ur två världar. Jag har den finaste familjen i världen samtidigt som jag har ett arbete jag trivs med och känner är meningsfullt.  Idag tog jag ett stort kliv i mitt arbete, jag  hade nämligen mitt allra första egna besök. Jag var lite nervös innan men det gick väldigt bra. Nu har jag verkligen kommit in i arbetet som kommer att innebära utredningar och klientbesök framöver. Det känns fint!

Vad gör ni i midsommar förresten?

2 kommentarer:

  1. Åh va spännande och grattis till första mötet, eller vad man säger hihi :) Härligt att allt verkar flyta på så bra! Hoppas du får förlängt sen efter sommaren :)

    I midsommar ska vi till farfar (edvins alltså hehe) och äta sill och jag ska även passa på att övningsköra ;)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du trivs så bra! :)

    Midsommar firas med familjen i en liten stuga 2 nätter. Inte sönerna så vi blir "bara" 5. :)
    Ska fira tillsammans med min syster med familj så det ska bli mysigt.
    Vad ska ni hitta på? Kram

    SvaraRadera