lördag 2 juni 2012

Regniga dagar hos oss.

Vincent ser extra gullig ut när han tittar fram ur regnskyddet tycker jag!
Hej på er! Igår hade jag en ledig dag men fullt upp.  Jag började dagen hos sjukgymnasten pga min nacke och på måndag blir det återbesök för mig. Efter sjukgymnasten var jag och införskaffade nya gymnastikskor och en 30 års present till Mikael som fyller på tisdag. Regnet öste ner och det var himla kallt, samma hos er? Trots vädret så var det väldigt skönt att vara ledig. På eftermiddagen hämtade jag en glad liten kille på förskolan som stod och dansa till musik när jag kom. Himla härligt att få hämta sitt barn! Väldigt fin känsla infinner sig.  

Idag har vi haft fin besök av min pappa som ville komma och fira Mikael då han inte kan vara här på tisdag. Vi bjöd på färskpotatis och fläskkarré, till det hade vi även min goda avokadoröra. Mums mums! Trevlig eftermiddag med familjen helt enkelt. Nu ikväll ska vi äta fläskfilé och titta på filmen Simon och Ekarna. Extra mysigt känns det nu när det regnar.

Hoppas att vi kan höras imorgon!

1 kommentar: