lördag 9 juni 2012

Första besöket på Grönan


Efter arbetet igår åkte jag och hämtade min fina grabb på förskolan. Sedan mötte vi upp  pappa Mikael för att ta Djurgårdsfärjan ut till Gröna lund. Vincents första besök där. Vi började kvällen med att äta på restaurang Tyrol och det jag åt var väldigt gott! Vi tog även varsin cider/ öl vilket var mysigt. Sedan hade vi tänkt att Vincent skulle få åka någon barnattraktion men vi kände att det får bli till nästa sommar istället .Vi strosade runt en del på bryggan/ andra platser och njöt av det underbara vädret. Under kvällen gick vi bl.a. till ett ställe där det alltid var vinst, Vincent drog själv i ett snöre och vann en liten nalle.  Vid åttatiden började vi dra oss hemåt efter att ha haft en väldigt trevlig kväll, jag och min familj. Rekommenderar verkligen er att ta er en tur dit även om ni har ett litet barn som oss.

Idag får vi se vad som väntar! Vad pysslar ni med i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar