måndag 2 januari 2012

Året i bilder

Året började med att jag var gravid i vecka 31.
Under januari-mars var det en del besök på IKEA och Babyland. Vi fick hem vagnen, boade och jag hade gravidkrämpor.
 23 mars tittade Vincent ut. 
 Under mars-april hade vi första tiden med Vincent. Mikael var hemma i 3 veckor. Vi gick en del barnvagnspromenader och kände stor lycka över att äntligen vara föräldrar. En jobbig och omtumlande tid men otroligt fin på samma gång! Det är en av dem bästa tiderna i mitt liv!
Under april- maj träffade jag en del andra nyblivna mammor och jag kom in i föräldrarollen alltmer.


Under juni-augusti var på bland annat kryssning med våra vänner Owe och Linnea, så skönt att få egentid! Vi var även en del på Mikaels lantställe och myste. När Mikael jobbade var jag ute på en hel del picknick. Vincent döptes även den 4 juni och det blev ett himla fint minne!

 Under augusti-september kände jag mig väldigt ensam och deppad, samtidigt tog jag en välbehövlig bloggpaus.

Under oktober- november var jag ganska sliten av en bebis som var gnällig och inte nöjd eftersom tänderna spökade och säkert någon utvecklingsfas. Vi hade även ganska mycket motgångar som gjorde en sliten. I slutet av november började jag träffa föräldrar på öppna förskolan och det var toppen!

Under December fick vi tillbaka vår glada och nöjda bebis. En månad fylld med glögg, bakande, julshopping och umgås massor med familjen. En himla bra månad detta år!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar