lördag 28 januari 2012

En dag för mig själv och tapas

Igår hade jag en extra skön dag! Jag har inte haft mycket egen tid sen Vincent kom och den senaste tiden har jag suktat efter att få bara vara Anna. Därför hade Vincents farmor och farfar hand om honom igår. Jag fick städa en del av lägenheten och andra saker man inte har fokus på samma sätt med en liten bredvid. Himla skönt och det gav verkligen energi! När Mikael kom hem hämtade vi hem Vincent och sedan började vi laga tapas inför kvällens middagsgäster. Det var mer och göra än vad man tänkt så det blev en del stress men det får man ta! Halv åtta kom våra gäster och vi hade en väldigt trevlig kväll tillsammans. Idag får vi besök av min pappa, får se vad vi hittar på!  

Kram!

1 kommentar:

  1. Anders,Pappa till Lukas och Lowa28 januari 2012 kl. 15:08

    Gött med lite egen tid. De behöver man som förälder :-)
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera