tisdag 17 januari 2012

Ett roligt besök

Idag har vi en rolig sak vi ska göra, vi ska nämligen till BVC jag och Vincent. När Vincent var mini var vi där väldigt ofta precis som det är i början. Jag saknar faktiskt att gå dit. Jag tycker det är mysigt och det är skönt att få reda på att allt är bra. Numera sker besöken sällan så det hinner hända massor under den tiden. Det är alltså 10 månaders besöket som vi ska till idag. Tänk att Vincent snart är 10 månader och att han närmar sig 1 års dagen i rasande fart hehe. Det är ingen bebis som besöker BVC längre utan det är min finaste vackraste lilla pojke.

Saknar ni också de täta besöken som var när ert barn var mini? Eller kanske tycker ni det är skönt?

1 kommentar:

  1. Vi var på BVC idag - på ettårskontroll. När vi ska gå säger sköterskan "vi ses om en halvår". Det kändes sjukt! Jag tycker att det är lite kul att gå, kolla vikt och längd och småsnacka lite, speciellt när allt är bra nu (ungen har varit sjuk i ca 2 mån)
    kram!

    SvaraRadera