onsdag 11 januari 2012

Tack!

Fina höst och finaste ungen
Tack för att ni öppnar upp er mot mig om hur ni haft det med ert barn när det varit sjuk. Det värmer mycket! Det blir mycket mys i mammas famn för Vincents del. Antingen halvsovande eller sovande. Det är en trött och sliten nos jag har att göra med. Och nära ska det vara. Det är väldigt mysigt men även jobbigt och energikrävande. Man blir fast i soffan men jag försöker göra det bästa av situation. Tv tablån är rätt bra och jag har hittills avverkat:

  • En plats på landet
  • Property Ladder
  • En plats vid havet 
Kanal 8 är verkligen toppen med dessa boende program, Just nu tittar jag på förlossningar på programmet en unge i minuten USA på kanal 7.  Det verkar vara väldigt lik den svenska versionen. Alltså väldigt bra!

2 kommentarer:

  1. Åh det måste jag spana in! Är ju galen i förlossningsprogram :D

    Ja det är som du säger, man får släppa det mesta och bara sitta med sitt barn när de är sjuka! De behöver ju oss mer än någonsin då. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Sv; Jag och min man har diskuterat nu, och jag kommer sluta med pillren imorgon och så skall min man sterilisera sig så jag slipper ta något.

    SvaraRadera