tisdag 3 januari 2012

Frånvaro

Vincent på IKEA
Godkväll på er! Jag märker er frånvaro och jag saknar er men jag förstår att ni umgås en massa nu när era respektive säkert är långlediga. Det är precis samma här, Mikael har varit ledig nu efter nyår. Dock känner jag mig lite frånvarande över huvudtaget men jag har väldigt viktiga saker att tänka och fundera kring. Mer om det kommer säkert snart framöver även här på bloggen men inte just nu. Idag har vi spenderat tid på IKEA där vi lunchade och köpte klädförvaring. Förvaring är A och O i ett hem och speciellt i en liten etta. Det är så vi överlever tror jag allt hihi.

4 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Superkul att läsa din blogg, eftersom jag älskar inredning och smarta lösningar skulle det va kul att se mer av hur ni bor för att se hur ni löser det i en etta! Har själv bott trångt med min lilla tjej som nu är tre, vi delade på 23 kvm hennes första år o som du säger när man är trångbodda är förvaring À och O!!

    Tack för en fin blogg o btw er son är så supersöt!!!

    Mvh Jenny i Halmstad

    SvaraRadera
  2. Ja visst blev den! Tack detsamma, det var jätte trevligt :) Kram på er

    SvaraRadera
  3. Jag har ingen respektive så här har man tid. Jag tittar in här ofta men är dålig på att kommentera. Hoppas att ni mår bra. Kram

    SvaraRadera