onsdag 25 januari 2012

Drömmar om barnkammaren

Bild lånad från happyhomes.se
När jag drömmer om Vincents framtida barnrum så drömmer jag om ljusgrönt. Någon ljusgrön vägg och sedan ljusgröna vackra detaljer.  Detaljer är allt! Det ska finnas en vit växtsäng och ett vitt bord med två små söta stolar till. Sedan skulle det vara fint och praktiskt med en fåtölj med en fotpall som mamma eller pappa kan läsa sagor i. Rummet ovan är fint men ändå inte min smak fullt ut.

Vad drömmer ni om för barnkammare?

4 kommentarer:

  1. Förstår att du drömmer! Själv är jag hyffsat nöjd med mina barns rum men men man vill ju alltid ha mer än vad man har, blir lixom aldrig nöjd. Skulle vilja att de hade varsitt rum. Och drömmer om att få göra ett riktigt flickrum till Junie i framtiden.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag inte om min förra kommentar gick fram.. för allting försvann =(

    Skev iaf att jag förstår att du drömmer dig bort. Jag är ganska nöjd med killarnas rum, dock vill man ju alltid ha mer och man blir aldrig nöjd. Skulle vilja att de hade varsitt rum, samt att jag skulle vilja göra ett riktigt flickrum till Junie i framtiden.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. här är det ju rosa, vitt och silvertoner som gäller, älskar det :) hihi. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag måste erkänna att jag inte hade en enda tanke innan vi flyttade. Så när vi plötsligt hade ett rum som skulle bli barnkammare fick jag lite panik. Men såhär ser det ut:
    http://brittabloggar.se/?p=12267

    SvaraRadera