fredag 6 januari 2012

Härlig lekstund

Min söta lilla eskimå!
Idag har vi haft en härlig lekstund i en lekpark lilla familjen. Det blir allt roligare ju äldre Vincent blir att tillbringa tid ute och leka. Han kan ju ställa sig mot saker m.m. så det blir ju alltmer uppskattad tid. Det är faktiskt roligt för både oss vuxna och honom. Just nu längtar jag faktiskt efter snön. Då kanske vi kan ha en liten vinter picknick med termos och något att äta och så Vincent i pulkan. Det skulle vara riktigt mysigt! 

Vad har ni pysslat med idag?


3 kommentarer:

  1. Näää, ingen snö nu, nu får det bli vår. Snön hade kunnat komma till jul tycker jag, haha.

    Riktigt härlig bild på V, FINA gullunge :D

    Svar: Har varit seg att kommentera alla bloggar jag med, det går i perioder...Oftast läser jag men hinner kanske inte kommentera :-)

    Hoppas ni får en mysig fredagskväll tillsammans =)

    SvaraRadera
  2. Sv; Det innebär att det kommer bli mindre bloggande i framtiden då? =P

    SvaraRadera
  3. Han är ju världens sötaste

    SvaraRadera