onsdag 6 april 2011

2 veckor

God kväll!
Idag blev Vincent 2 veckor gammal. Två otroliga veckor! Dagen till ära har vi gjort fotavtryck för en ram med någon form av lera som vi fick av Mikaels bror med familj. Tänkte visa er senare i bloggen hur det blev.

Tänk att livet kunde förändras så totalt. Aldrig hade jag kunde föreställa mig detta även fast jag ihärdigt försökte innan förlossningen. Att vara mamma och att ha en familj är det vackraste man kan uppleva. Det finns inget större än min kärlek till mina pojkar! Imorgon väntar en stor överaskning här i bloggen som jag tror många av er kommer att gilla! Hoppas ni får en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. Tack för grattis! :)

    Å vad bra om att du påminde om fotavtryck, det har jag tänkt göra också men totalt glömt!! Undrar bara var jag har lagt den där leran jag fick :S

    SvaraRadera
  2. Men gud! Redan två veckor.. Vart tar tiden vägen?! Jag blir rädd, haha! Grattis till lillkillen i alla fall ;)

    SvaraRadera
  3. Tänk vad tiden går snabbt! Vi har också gjort avgjutning, kul att ha=)

    SvaraRadera
  4. Vilken liten sötnos ni fått! Ett stort grattis till eran lilla pojke!

    Nu längtar jag extra mycket efter våran lilla som är beräknad imorgon!

    Kram L

    SvaraRadera