fredag 15 april 2011

Första dagen själva

Hej!

Idag är det första dagen som jag och Vincent är själva. Mikael har nu återgått till arbetet men det är en mjukstart eftersom det blir helg om några timmar. Väldigt skönt! Förmiddagen har än så länge gått väldigt bra och klockan 13 ska vi på föräldraträff på bvc och sedan efteråt väga och mäta Vincent. Jag är lite nervös inför föräldraträffen men jag hoppas vi får det väldigt trevligt.

Dagens Vincent med ny body från Lindex 99:-. Jag tänkte lägga upp en bild på dagens mamma men håret är så torrt så det ser ut som en häxkvast. Någon som har tips mot torrt hår? Har aldrig haft såhär torrt. Är det bra med någon inpackning kanske?

3 kommentarer:

  1. Föräldraträff? Har ni träffats innan, när ni var gravida kanske? Jag tror du kommer få supermysigt iaf :D Och jag gissar att killen har vuxit en hel del, ska bli spännande att få höra hur lång o "tung" han är nu :D Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att första dagen har gått bra och att det var trevligt på föräldrarträffen :)

    ha en mysig fredagkväll vännen! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har inte tips på någon specifik inpackning, men hittar man rätt brukar det göra under för håret! Jag tror det kan vara värt att gå till en frisör och fråga, de brukar ha produkter som inte sliter på håret heller. Billiga krämer är lätt kontraproduktiva.

    SvaraRadera