måndag 25 april 2011

Picknic

Hej!

Igår hade vi fullt upp. Vi var och grillade med pappa och hans särbo + ett par som vi lärt känna då de är grannar med pappas särbo. Tjejen var under värkarbete och imorse vid 9 tiden fick hon en dotter. Vilken lycka! Jag hoppas att vi lär känna dem mer och att vi träffas med våra små i sommar. Idag ska jag och min lilla familj iväg på picknic till Rålambshovsparken. Vi har köpt en bil nu så vi tar faktiskt oss dit med den, härligt är det! Vädret är underbart och jag hoppas det blir mysigt!Bilder från vår picknic kommer ikväll.

Här är jag från promenaden vid Alviks strand förra veckan.

Idag är sista dagen för att tävla om en Smooth line amningsbehå. För att tävla länka till Swegmark of Sweden i din blogg, skicka sedan en kommentar i min blogg där du länkar till ditt inlägg.

Hoppas ni får en solig dag både ute och i sinnet!

2 kommentarer:

  1. Härligt! :-) Skönt att ni köpt en bil, det blir ju en helt annan frihet att kunna åka var man vill, när man vill.

    SvaraRadera
  2. Hinner man vara med och tävla tro!! Jag gör ett försök!! :)

    SvaraRadera