tisdag 5 april 2011

Nu startar vi dagen


God förmiddag!

Här fick vi en bra natt. Jag känner mig mer utvilad än vanligt. Jag fick sova hela 4 timmar i sträck! Det är lyx det! Jag och Mikael har nyligen ätit frukost och om en stund ska vi in till ett fik/konditiori i Sundbyberg och troligtvis beställa fikabröd till pappas och mitt gemensamma kalas nu på Lördag. Eftersom min födelsedag var den 20 mars och Vincent kom 23 mars så blir det så att jag blir firad senare av de flesta. Vi ska även kolla om de har smörgåstårtor som vi tänkt att ha till dopet.

Hoppas ni får en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Tack vännen vad söt du är!

    Vad skönt att få sova några timmar i sträck. Jag tycker nästan det är viktigare än att få mycket sömn! Om du förstår hur jag menar. Hellre sover jag 4-5timmar i sträck än att få spva 7-8 timmar men med massor av avbrott..

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack, hoppas ni hade en mysig fika. :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt när dom har sina längre sovperioder.. :)

    SvaraRadera