söndag 10 april 2011

Jag har aldrig långtråkigt nu

God eftermiddag!

I mitt liv som förälder har jag aldrig långtråkigt. Det är mer så att jag har svårt att få tiden att räcka till allt. Bloggen blir tyvärr lidande. Jag önskar att jag hade mer tid för att blogga men det är svårt med en aktiv liten kille som Vincent och allt det nya. Jag och Mikael har verkligen kommit in mer i det nya livet nu men det tar lite mer tid för att ha kommit in i det helt. Jag hoppas det kommer att finnas mer tid för bloggen snart framöver! Igår hade vi kalas för mig och pappa. Det var trevligt att träffa släkt och visa upp det man är stoltast över, vårt lilla hjärta. Vincent fick massor av paket och jag fick presentkort och pengar m.m. Idag var det tänkt att jag skulle vara hos min svägerska i några timmar med Vincent men det var en lång dag igår och Vincent har varit riktigt jobbig i natt och imorse så orken finns inte där. Vincent fick ju träffa så mycket folk igår och han fick väl en massa nya intryck så han var otroligt lugn igår men så i natt var han pigg och ville inte sova. Jobbigt men som tur är vänder det och nu sover han bredvid mig i soffan på amningskudden.

Vincent på BB 1,5 dygn.

Glöm inte att vara med och tävla om en amningsbehå från Swegmark of Sweden. Föjavascript:void(0)r att vara med och tävla behöver du skriva något om någon amningsbehå från dem i din blogg och sedan kommentera i min blogg och länka till det du skrivit. Tre stycken vinnare kommer att koras. För att komma till inlägget med tävlingen kan du klicka HÄR


Uppdatering: Jag glömde att skriva att jag fick en ny digitalkamera av min älskling. Nu kan jag ta mycket finare bilder! Tack baby!

1 kommentar:

  1. Jag tycker man lär sig mer och mer för varje dag och det blir allt lättare att hitta sin roll som mamma - men jag bloggar inte heller lika mycket som förr :P Lusten kommer väl tillbaka så småningom antar jag :) Kram!

    SvaraRadera