tisdag 19 april 2011

Underbart! Rekord igen


Vår barnvagn vid Alviks strand.

God förmiddag!
Vincent överraskade oss verkligen i natt då han sov mellan 22-06. Från att ha haft en väldigt jobbig natt till att ha en underbar natt då han sov 8 timmar. Man känner att man lever när livet går upp och ner och det är härligt! Idag funderar jag på att ta bussen till Alviks strand igen. Jag och Mikael var ju där i söndags och det är ju så otroligt fint och man mår så bra av att gå längs vattnet. Här i Stockholm åker man buss gratis med barnvagn och det är toppen! Hoppas ni får en fin och solig dag!

5 kommentarer:

  1. Usch, ja jag är snart där på +14.. men jag hoppas att detta ska göra susen, för hallonbladsteet verkar inte göra någon nytta för mig.. men det känns ju närmare endå när man vet att de va lite öppet hihi :)

    Hoppas ni får en kanondag :)

    SvaraRadera
  2. Där skall vi promenera i helgen, för då skall vi bo på Scandic Alvik! Hoppas det fina vädret håller i sig.

    SvaraRadera
  3. Oj, jisses. Åtta timmars sömn?! Har jag inte fått sen innan Edvin kom :P Han käkar mellan varje, varannan till var tredje timme på natten. Och förresten, ang när vi kan ses. Jag ringde henne igår och hon sa att de inte visste. Så jag tycker du och jag bestämmer något nu, själva..? Så får vi väl i värsta fall ändra det sen om det inte går? Vilken dag passar dig bäst? Och vad ska vi hitta på, tro? :D Kram

    SvaraRadera
  4. Oj, vad skönt :-) Min lillkille vaknar ca varannan timme och vill ha mat... hoppas det blir lite glesare mellan målen snart...
    Hoppas ni fick en fin dag vid vattnet. :-)

    SvaraRadera
  5. Ohoo my... Lyllos då! vad stoppade du i honom då innan du la honom! :)

    SvaraRadera