onsdag 15 februari 2012

Buzzador är perfekt för småbarnsföräldrar

Jag har snart varit Buzzador i ett helt år. För er som inte hört talas om det så handlar det om att man får prova nya produkter helt gratis. I början när jag var Buzzador så kom jag inte med i kampanjer så ofta men nu har det blivit oftare och det är riktigt roligt! Just nu är jag med i två kampanjer samtidigt, välling från Nestle och Dove intensiv balsam. Doves balsam har jag provat flera gånger och det gör mitt hår väldigt mjukt. Det är ett balsam som är en blandning av inpackning och balsam. Snart ska vi även testa vällingen här hemma. På buzzador har de många kampanjer för just småbarnsföräldrar. Är du intresserad av att bli buzzador kan du gå in HÄR och ange annae100 som referens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar