onsdag 1 februari 2012

Mammaledigheten börjar gå mot sitt slut

God eftermiddag! På förmiddagen fick jag tid till att läsa Mitt i Bromma som kommer i brevlådan varje vecka.  Den senaste tiden har jag gått på sparlåga och har liten energi. Mycket tankar om framtiden har det varit. Främst är det tankar på jobb,boende och dagisplats. Jobb tror jag löser sig snart. Jag har flera trådar ute där jag eventuellt kan få börja arbeta snart. Och lägenhet löser sig kanske också snart inom en snar framtid. Men den där ovissheten är tuff. Mammaledigheten tar ju slut en dag och helst hade jag velat veta vad jag ska göra efter det.

Vad ska du göra efter föräldraledigheten?

3 kommentarer:

  1. Ja det känns perfekt att få barn i mars, laom till våren!:)
    Härligt med prommenader! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer fortsätta mitt på mitt jobb som undersköterska. Hoppas att du hittar nåt bra jobb. :-)

    SvaraRadera
  3. Planen är att jag ska gå tillbaka till mitt nuvarande jobb, men drömmen vore att hitta ett arbete närmare hemmet så att jag kan hänga mer med kidsen. Lycka tull med jobbleteriet!

    SvaraRadera